Первинні документи для бухгалтерії у Paperless
Шановні покупці, партнери та всі наші друзі! Для постійних покупців ФОП та юридичних осіб тепер можемо відправляти та підписувати первинні документи в електронному вигляді через сервіс Paperless.com.ua.
Paperless.com.ua - це український сервіс для обміну офіційною документацією між партнерами (приватними підприємцями та юрособи) в електронній формі, що дозволяє компаніям та підприємцям підписувати, обмінюватися та зберігати юридично значущі документи в цифровому форматі. Завдяки інтеграції з кваліфікованими електронними підписами (КЕП) Paperless забезпечує безпеку та законність операцій, що робить документообіг між партнерами простішим та ефективнішим.
Переваги Paperless
Використання електронного документообігу через Paperless має низку переваг:
- Швидкість обробки документів – немає потреби у друці, підписанні вручну та фізичній передачі документів.
- Економія коштів – зменшуються витрати на папір, друк та доставку.
- Юридична значущість – документи, підписані через Paperless, мають таку ж силу, як і паперові, завдяки КЕП.
- Безпека та надійність – документи зберігаються в електронному архіві, захищеному від втрат та пошкоджень.
- Доступність – працювати з документами можна з будь-якого пристрою, що підтримує доступ до мережі Інтернет.
FAQ по сервісу Paperless
Часті питання по сервісу Paperless:
Чи можна використовувати документи, створені в електронному вигляді?
Пунктом 2.3 глави 2 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24.05.1995 № 88 (далі – Положення), визначено, що первинні документи, створені в електронному вигляді, застосовуються у бухгалтерському обліку за умови дотримання вимог законодавства про електронні документи та електронний документообіг та законодавства у сфері КЕП.
Чи є електронна копія документа достатньою для надання податковій інспекції у разі перевірки?
Так, за умови наявності на документі КЕП.
Чи обов'язково зберігати копії документів у паперовій формі для надання податковій інспекції?
Ні, не обов'язково. Однак, при відповідній вимозі контролюючого органу може виникнути необхідність виготовлення паперової копії документа.
ТОП 10 Новини
- 12.03.2022
Ми працюємо! Особливості роботи в період воєнного стану ⚔ - 11.11.2019
Активні та пасивні відео балуни - велике поповнення! - 15.11.2019
Записи з камер відеоспостереження Одеси стали платними! - 02.10.2020
Dahua поступово припиняє підтримку iDMSS Plus / gDMSS Plus! - 03.03.2020
Audio over Coaxial в HDTVI обладнанні Hikvision - 09.12.2019
Нові версії додатків Hikvision тепер на HikvisionAppStore! - 13.04.2021
Чому дорожчає мідний кабель? Кабельний конфлікт або ще буде... - 29.04.2021
Криптовалюта Chia призведе до дефіциту жорстких дисків і SSD? - 22.03.2021
Cloud Link для хмарних пристроїв Partizan! - 09.02.2021
Серія WizSense від Dahua в нашому інтернет-магазині!
ТОП 10 Блог
- 20.04.2017
Стандарти для силових вилок та розеток. Тип вилок та розеток 220 V в Україні - 13.06.2017
Частота кадрів (FPS) у відеоспостереженні - 14.01.2019
Роздільна здатність 5M-N - опис формату та роздільної здатності - 13.04.2017
Роздільна здатність 1080N - опис формату та роздільної здатності - 26.06.2020
Як підключити відеореєстратор або IP-камеру будь-якої марки до системи безпеки Ajax по RTSP - 05.07.2017
Кут огляду камери - розрахунок кутів огляду відеокамери - 11.08.2017
Матриця в камерах відеоспостереження - 22.06.2020
Як підключити відеореєстратор або IP-камеру Dahua (IMOU) до системи безпеки Ajax - 01.11.2018
Розпакування, відео огляд, комплектація Turbo HD відеокамери Hikvision DS-2CE16D0T-IRF - 27.12.2018
Розпакування, відео огляд, комплектація ip-камери Partizan Cloud Robot IPH-1SP-IR 1.0